Inspiracje - U.S. Bank

Projekt wspierający dostępność cyfrową: bankomaty z funkcją mowy

Organizacja wiodąca: U.S. Bank

Partner: Deque Systems

Wszystkie bankomaty banku U.S. Bank mają funkcję mówienia dla osób niewidomych lub niedowidzących (bankomaty spełniają również wymagania ADA – American Disability Act dotyczące wzrostu i zasięgu).

Nagroda:

U.S. Bank był nagradzany za działania na rzecz poprawy dostępności, nie tylko cyfrowej. National Organization on Disability (NOD) uhonorowała U.S. Bank jako Wiodącego Pracodawcę 2021 roku dla osób z niepełnosprawnościami (Leading Disability Employer).

„Ułatwienia dostępu to kapelusz, który noszę przez 100% czasu. Nie zdejmuję go. I stąd wzięła się moja pasja” – mówi Heather Lee, architekt user experience w zespole ds. dostępności cyfrowej w U.S. Bank, współpracujący również z Deque Systems.

Źródło: