Dostępność przy mikrofonie odc. 9 "Gdy CX spotyka dostępność: bankowość z człowiekiem w centrum"

Wracamy do Was po przerwie z nową serią „Dostępność przy mikrofonie”!

Tym razem w studiu eksperci CX - Łukasz Stolarczyk i Kamil Maciejewski z Biura Badań i Monitoringu Jakości VeloBanku.

Rozmawiamy o tym, jak połączyć Customer Experience z dostępnością w bankowości - tak, by naprawdę postawić człowieka w centrum.
Na przykładzie VeloBanku pokazujemy, jak wyglądają poszczególne etapy tego procesu: od badań po mierzenie efektów.

Zapraszamy!

A jak połączyć CX i dostępność tak, żeby to naprawdę działało? Nasi goście mają na to konkretne odpowiedzi:

 

„Znajdź ambasadora dostępności jak najwyżej w strukturze - wtedy dzieje się prawdziwa zmiana.”

- Łukasz Stolarczyk 

„Zamieńmy słowo klient na człowiek. Wtedy widać, że dostępność to po prostu Customer Experience.”

- Kamil Maciejewski 

Goście odcinka

Łukasz Stolarczyk

Łukasz Stolarczyk

Dyrektor Biura Badań i Monitoringu Jakości w VeloBanku

Ekspert w zakresie CEX i badań marketingowych. W VeloBanku zaangażowany w realizację projektu Ustawy o dostępności. Odpowiada za badania konsumenckie, jakość obsługi oraz wdrożenie komunikacji opartej o prosty język.

Kamil Maciejewski

Kamil Maciejewski

Ekspert w Biurze Badań i Monitoringu Jakości VeloBanku

Specjalizuje się w dostępności oraz badaniu i projektowaniu doświadczeń klienta. Na co dzień kieruje działaniami, które realnie wpływają na dostępność w VeloBanku.

„Jako psycholog biznesu, zaczynam od człowieka,  jego emocji, potrzeb i barier. To podejście pozwala mi patrzeć na dostępność nie tylko jako wymóg techniczny czy regulacyjny, ale jako realne doświadczenie, które może budować lub burzyć relację z marką.”

Prowadzący

Bartosz Sułkowski

Bartosz Sułkowski

Od ponad 16 lat zajmuje się budowaniem doświadczeń użytkowników (UX), projektowaniem interfejsów użytkownika (UI), tematyką “design-driven innovation”, ideacją, koncepcyjnym i strategicznym rozwojem produktów.

Od 11 lat buduje też i zarządza zespołami specjalistów ds. UX. Pracował dla różnych branż i sektorów, w tym bankowości, ubezpieczeń, e-commerce, opieki zdrowotnej, FMCG, administracji rządowej, motoryzacji, dziennikarstwa, organizacji non-profit, startupów i wielu innych.

Jest też współautorem podcastu "All Good".

Mateusz Karasiński

Mateusz Karasiński

Od blisko 20 lat projektuje na potrzeby internetu, od stron wizerunkowych po rozbudowane narzędzia self-service i e-commerce.

Projektował dla takich firm jak LOT Polish Airlines, Danone (Nutricia brands), Play, Nike, BBC, Żabka Polska, TVP czy KFC.

Obecnie pełni rolę Senior UI Designer’a odpowiedzialnego za produkty klienckie w Nationale-Nederlanden.

Współtwórca podcastu "All Good" o projektowaniu i biznesie.