IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe. Przygotowuje raporty i badania rynku online, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów branżowych (IAB MIXX Awards), a także warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – międzynarodowy standard kwalifikacji e-marketingowych.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe, IAB TechLab, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Centre Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu, IAB Polska."Jako organizacja zrzeszająca najważniejsze podmioty polskiego rynku reklamy cyfrowej z jednej strony czujemy się zobowiązani, aby przygotować branżę do wdrożenia EAA, z drugiej zaś częścią naszej misji jest dbanie o to, by usługi cyfrowe były jak najbardziej dostępne dla wszystkich konsumentów. Tym bardziej cieszymy się, że możemy w ramach BAF nad tymi jakże istotnymi kwestiami wspólnie pracować”.Włodzimierz Schmidt - IAB PolskaWięcej na: www.iab.org.pl