Credit Agricole Bank Polska
Aplikację mobilną i bankowość internetowa przygotowaliśmy tak, żeby były wygodne, użyteczne i dostępne dla wszystkich naszych klientów i klientek. Z aplikacji CA24 Mobile można korzystać na dowolnym urządzeniu z system operacyjnym Android, iOS, Huawei. Zadbaliśmy o odpowiedni kontrast treści i grafik - wg standardu WCAG 2.1 AA i prosty język. Można jej używać z czytnikami ekranu np. VoiceOver i TalkBack, już od etapu aktywacji;
Z serwisu internetowego CA24 eBank można korzystać na swoim komputerze lub innym urządzeniu, w pionie lub w poziomie; Dostosowujemy go do czytników ekranów – np. z NVDA lub JAWS, a jeśli któraś operacja jest niedostępna, klient może zrobić ją w aplikacji CA24 Mobile. W bankowości internetowej też dbamy o zrozumiałość informacji, łatwą nawigację i odpowiedni kontrast (w standardzie WCAG). Klient może powiększyć stronę, zmienić rozmiar czcionki i dopasować do ekranu. Może także obsługiwać eBank za pomocą klawiatury (w większości funkcji).

Małgorzata Dominiak
Dyrektorka Departamentu Wsparcia Bankowości Detalicznej
„„Codziennie działamy na rzecz naszych klientów oraz społeczeństwa” - to nasz sens i motto. Dziś dostępność to nie przywilej, lecz podstawa, a my chcemy budować środowisko przyjazne wszystkim klientkom i klientom, z uwzględnieniem ich różnych potrzeb i ewolucji cyfrowej. Każda osoba powinna mieć taki sam dostęp do naszych produktów i usług, na każdym etapie kontaktu i w najwygodniejszy dla siebie sposób.”
Małgorzata Dominiak - Dyrektorka Departamentu Wsparcia Bankowości Detalicznej.
Magdalena Witczak
Ekspertka w Departamencie Wsparcia Bankowości Detalicznej
„Dostępność zaczyna się od empatii – słuchamy, rozumiemy, działamy, bo wiemy że każdy zasługuje na komfortową obsługę, dopasowaną do swoich potrzeb.”
Magdalena Witczak – Ekspertka w Departamencie Wsparcia Bankowości Detalicznej.
Więcej na www.credit-agricole.pl