Credit Agricole Bank Polska

Aplikację mobilną i bankowość internetowa przygotowaliśmy tak, żeby były wygodne, użyteczne i dostępne dla wszystkich naszych klientów i klientek. Z aplikacji CA24 Mobile można korzystać na dowolnym urządzeniu z system operacyjnym Android, iOS, Huawei. Zadbaliśmy o odpowiedni kontrast treści i grafik - wg standardu WCAG 2.1 AA i prosty język. Można jej używać z czytnikami ekranu np. VoiceOver i TalkBack, już od etapu aktywacji;

Z serwisu internetowego CA24 eBank można korzystać na swoim komputerze lub innym urządzeniu, w pionie lub w poziomie; Dostosowujemy go do czytników ekranów – np. z NVDA lub JAWS, a jeśli któraś operacja jest niedostępna, klient może zrobić ją w aplikacji CA24 Mobile. W bankowości internetowej też dbamy o zrozumiałość informacji, łatwą nawigację i odpowiedni kontrast (w standardzie WCAG). Klient może powiększyć stronę, zmienić rozmiar czcionki i dopasować do ekranu. Może także  obsługiwać eBank za pomocą klawiatury (w większości funkcji).

Małgorzata Dominiak Credit Agricole

Małgorzata Dominiak

Dyrektorka Departamentu Wsparcia Bankowości Detalicznej

„„Codziennie działamy na rzecz naszych klientów oraz społeczeństwa” - to nasz sens i motto. Dziś dostępność to nie przywilej, lecz podstawa, a my chcemy budować środowisko przyjazne wszystkim klientkom i klientom, z uwzględnieniem ich różnych potrzeb i ewolucji cyfrowej. Każda osoba powinna mieć taki sam dostęp do naszych produktów i usług, na każdym etapie kontaktu i w najwygodniejszy dla siebie sposób.”

Małgorzata Dominiak - Dyrektorka Departamentu Wsparcia Bankowości Detalicznej.

Magdalena Witczak Credit Agricole

Magdalena Witczak

Ekspertka w Departamencie Wsparcia Bankowości Detalicznej

Dostępność zaczyna się od empatii – słuchamy, rozumiemy, działamy, bo wiemy że każdy zasługuje na komfortową obsługę, dopasowaną do swoich potrzeb.”

Magdalena Witczak – Ekspertka w Departamencie Wsparcia Bankowości Detalicznej.

Więcej na www.credit-agricole.pl