YES Biżuteria S.A.
W YES Biżuteria od ponad 40 lat tworzymy oryginalną biżuterię dla kobiet oraz dbamy o to, by świat był dla nich lepszym, równiejszym i wolnym od stereotypów miejscem. Razem z biżuterią przekazujemy też wartości – pierścionek, naszyjnik czy bransoletka może być symbolem siły, odwagi, niezależności i miłości. Jako firma o silnych, rodzinnych fundamentach, z dumą kontynuujemy wizję naszych założycieli – tworzenia marki opartej na wartościach. Dziś YES to ponad 200 Salonów w Polsce, Czechach i na Słowacji oraz międzynarodowy sklep internetowy YESjewellery.com.
Od lat aktywnie realizujemy misję budowania bardziej sprawiedliwego i inkluzywnego świata dla kobiet. Poprzez kampanie społeczne, współpracę z organizacjami i działalność Fundacji YES wspieramy inicjatywy, które realnie wpływają na poprawę sytuacji życiowej kobiet oraz promują otwarte społeczeństwo – wolne od uprzedzeń i dyskryminacji.
Jako marka, która głośno mówi o nierównościach i stereotypach, chcemy aktywnie współtworzyć świat, w którym każda osoba – niezależnie od tożsamości, kondycji psychicznej, fizycznej czy statusu społecznego – może czuć się ważna i widziana. Dlatego z dumą dołączamy do Business Accessibility Forum – by dzielić się doświadczeniem, inspirować innych i wspólnie budować otwarte, empatyczne i inkluzywne społeczeństwo.

Jacek Wieczorkowski
Customer Experience Manager YES Biżuteria SA
„W YES wierzymy, że piękno powinno być dostępne dla wszystkich – bez względu na wiek, sprawność czy sytuację życiową. Od lat sprzeciwiamy się wykluczeniu, stereotypom i niesprawiedliwości w różnych aspektach społecznych. Te wartości mamy w naszym DNA – to one napędzają nas do działania i budowania lepszego, bardziej otwartego i inkluzywnego świata. Lepszego świata dla kobiet, lepszego świata dla osób ze specjalnymi potrzebami, lepszego świata bez uprzedzeń – a więc lepszego świata dla wszystkich. Dostępność to wyzwanie, przed którym stoi dziś cały rynek. Wszyscy się tego uczymy, a sama droga do pełnej inkluzywności nigdy się nie kończy. Dlatego chcemy czerpać z doświadczeń ekspertów i wspólnie z Business Accessibility Forum angażować się w zmianę polskiego środowiska biznesowego w kierunku bardziej humanocentrycznym i inkluzywnym. Wierzymy, że to krok w stronę lepszego doświadczenia dla wszystkich – bez wyjątku. ”
Jacek Wieczorkowski Customer Experience Manager YES Biżuteria SA
Więcej na: