VeloBank S.A.

VeloBank jest bankiem uniwersalnym. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych, private banking, sektora MŚP, dużych przedsiębiorstw i korporacji, a także instytucji sektora publicznego. Należy do pierwszej dziesiątki największych banków w Polsce. Swoją strategię opiera na technologii, w tym rozwiązaniach Gen AI, które służą wygodzie klientów i pracowników.

Kompleksowa oferta banku jest skierowana do osób szukających innowacyjnych i przejrzystych produktów finansowych, prostych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi. Bank  świadczy usługi w ponad 160 placówkach w całej Polsce oraz w nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. W ofercie banku są rachunki bieżące, kredyty, oszczędności, inwestycje czy ubezpieczenia, a także liczne usługi z obszaru beyond banking.

VeloBank zaprasza do świata bardziej velo, czyli świata pozytywnych wartości. To miejsce, w którym bank dopasowuje się do zmieniających się potrzeb swoich klientów – począwszy od etapu analizy rynku aż po etap oferowania nowych produktów. Wszystko z myślą o zapewnieniu komfortu, wygody i satysfakcji z usług, jakie oferuje oraz w oparciu o nowoczesne technologie, w tym GenAI.

To bank przyszłości, w którym dobre wybory się opłacają, a pozytywne wartości i postawy tworzą wartość dodatkową: satysfakcję klientów i pracowników, pozytywne zmiany w środowisku oraz atrakcyjne warunki dla inwestorów.

Łukasz Stolarczyk VeloBank

Łukasz Stolarczyk

Dyrektor Biura Badań i Monitoringu Jakości

Inkluzywność i dostępność to fundament nowoczesnych usług cyfrowych. Chcemy, aby każdy użytkownik mógł swobodnie korzystać z naszych rozwiązań, bez względu na indywidualne potrzeby. Nasza strategia opiera się na tworzeniu środowiska online, które nie wyklucza, a dołączenie do Business Accessibility Forum pozwala nam jeszcze skuteczniej realizować te cele.

Łukasz Stolarczyk -Dyrektor Biura Badań i Monitoringu Jakości VeloBank

Kamil Maciejewski VeloBank

Kamil Maciejewski

Ekspert w Biurze Badań i Monitoringu Jakości, kierujący projektem implementującym dostępność w banku.

„W VeloBanku dążymy do tego, aby każdy klient mógł bez przeszkód korzystać z naszych produktów i usług. To wpisuje się w aspirację bycia bankiem bliżej ludzi. W strategii stawiamy na innowacje, które harmonijnie łączymy z technologią, a dostępność cyfrowa jest dla nas kluczowym elementem nowoczesnej bankowości.

Kamil Maciejewski - ekspert w Biurze Badań i Monitoringu Jakości VeloBank

Więcej na: www.velobank.pl