Polskie Linie Lotnicze LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT jako narodowy przewoźnik rozpoczęły działalność 1 stycznia 1929 r. i są obecnie jedną z 12 najstarszych czynnych linii lotniczych na świecie. Od 1931 r. na statecznikach pionowych samolotów LOT-u znajduje się stylizowany żuraw autorstwa wybitnego grafika Tadeusza Gronowskiego. Niezmienna obecność tego znaku jest wyrazem łączenia przez LOT tradycji z nowoczesnością. Od 2003 r. LOT należy do Star Alliance – sojuszu zrzeszającego wiodące linie lotnicze na całym świecie. Misją sojuszu jest oferowanie pasażerom komfortu i najwyższych standardów podróży. Dzięki Star Aliance pasażerowie mogą szybciej i wygodniej docierać w najdalsze zakątki świata. W trakcie podróży mogą także korzystać z salonów VIP i Executive Lounge oraz licznych benefitów wynikających z udziału w programach Frequent Flyer. Dzięki współpracy w ramach europejskich hubów, w Warszawie i Budapeszcie, stworzona została optymalnie zaprojektowana siatka połączeń umożliwiająca szybkie, nawet 30-minutowe transfery. Położenie w centrum Europy i przyjazna infrastruktura lotnisk zapewniają szerokie możliwości przesiadkowe dla całego regionu. Dostosowana do wymogów siatki flota wspiera budowę połączeń dalekodystansowych, europejskich i krajowych, a także przewozów cargo.
W planowaniu siatki połączeń, rozwoju floty i oferty dla pasażerów LOT dąży do zaspokojenia potrzeb klientów. Celem przewoźnika jest oferowanie najwyższej jakości usług na każdym etapie kontaktu z pasażerami: poprzez stronę internetową i aplikację mobilną, a także na lotnisku i w samolocie. Dzięki bogatej palecie klas, taryf, produktów i usług, a także współpracy z renomowanymi partnerami oferującymi rezerwację samochodu czy hotelu, pasażerowie mogą komponować bezpieczną i komfortową podróż z najlepiej dopasowanych do swoich potrzeb elementów. Aktualnym hasłem promującym firmę jest "Ważne z kim podróżujesz", a PLL LOT w ramach swojej strategii dba o dostępność usług dla wszystkich pasażerów bez wyjątku, traktując podróż w szerokim ujęciu, czyli od momentu zakupu biletu, na przykład na stronie internetowej czy w aplikacji mobilnej. Stąd niezwykle ważne jest, by każda z usług, w tym także te cyfrowe, były dostępne - kierowane do wszystkich i odpowiadały indywidualnym potrzebom każdego pasażera.
Maciej Błażewicz
Accessibility & Inclusive Service Design Expert
PLL LOT ma na celu zapewnienie najwyższego poziomu usług i ich dostępności oraz troskę o wszystkich pasażerów, przy uwzględnieniu ich szczególnych potrzeb. Naszym celem jest wdrażanie standardów, innowacyjnych rozwiązań oraz ścisła współpraca i budowanie świadomości. Razem możemy stworzyć jeszcze bardziej przyjazne środowisko dla wszystkich podróżujących.
- Maciej Błażewicz - Polskie Linie Lotnicze LOT
Więcej na https://www.lot.com/pl/