Bank BNP Paribas
BNP Paribas Bank Polska S.A notowany od 2011 r. na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 64 krajach. W Polsce jako bank uniwersalny o globalnym zasięgu kieruje usługi do Klientów detalicznych, Wealth Management, a także firm w segmentach mikro, MŚP i bankowości korporacyjnej. Bank wspiera swoich Klientów w przechodzeniu na gospodarkę niskoemisyjną, ogranicza negatywny wpływ działalności operacyjnej na środowisko, inspiruje do podejmowania trafnych decyzji finansowych, a także realizuje strategię wspierania inwestycji strategicznych z punktu widzenia państwa oraz wywierających pozytywy wpływ społeczny, ekonomiczny i środowiskowy.
Bank BNP Paribas od lat rozwija się w kierunku większej inkluzywności oraz zwiększenia dostępności swoich produktów i usług. Regularnie analizuje wszystkie kanały dostępu do swojej oferty, dostosowując je do najwyższych standardów funkcjonalności i użyteczności. Bank stale wprowadza nowe rozwiązania i udogodnienia w swoich Centrach Klienta. Dzięki nim zapewnia łatwy i bezpieczny dostęp do bankowości wszystkim Klientom, w tym m.in. osobom o ograniczonej mobilności, seniorom czy osobom z grup zagrożonym wykluczeniem. Ponadto bank zawarł liczne partnerstwa na rzecz edukacji w obszarze dostępności, wzrostu zatrudnienia osób o ograniczonej sprawności, a także likwidacji barier społecznych, architektonicznych i cyfrowych.
Marta Jedlińska
Dyrektorka Departamentu CSR i Zrównoważonych Finansów.
„W Banku BNP Paribas nieustannie szukamy narzędzi umożliwiających wszystkim osobom równy dostęp do bankowości oraz najwyższy komfort i prostotę z ich korzystania. Jesteśmy otwarci na innowacje i równolegle do tradycyjnych kanałów, rozwijamy kanały zdalne i ulepszamy nasze produkty i procedury. Działamy zgodnie ze strategią GObeyond na lata 2022-2025, w której dostępność jest jednym z naszych zobowiązań w filarze POSITIVE. Szczególny nacisk kładziemy na ułatwianie korzystania z usług bankowych przez osoby z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym. Osoby z niepełnosprawnościami czy seniorzy mogą liczyć, że zarówno stacjonarnie, jak i online znajdą w naszym banku produkty i usługi dostosowane do swoich potrzeb. Cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę w ramach Business Accessibility Forum, by razem z innymi członkami tej organizacji dążyć do tworzenia nowych standardów dostępności. Mamy nadzieję, że będziemy się wspólnie inspirować do wprowadzania rozwiązań, które zwiększą dostępność produktów i usług dla wszystkich.”
Marta Jedlińska - Bank BNP Paribas
Więcej informacji na: https://www.bnpparibas.pl/