Nationale-Nederlanden
Jesteśmy częścią Grupy NN. To międzynarodowa grupa finansowa, która funkcjonuje od 177 lat. Obecnie działa w Europie i Japonii. Dba o bezpieczeństwo finansowe ponad 18 mln osób w 18 krajach. W Polsce Grupa NN działa jako Nationale-Nederlanden, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń na życie, a także pierwszy i największy w Polsce fundusz emerytalny, który zarządza aktywami przekraczającymi 50 mld zł.
W Nationale-Nederlanden o tym co ważne, mówimy wprost. Oferujemy Ci proste i zrozumiałe ubezpieczenia, dzięki którym zabezpieczysz siebie i swoich bliskich. Doskonale znamy nasze produkty, ponieważ sami z nich korzystamy, a także zbieramy opinie i badamy satysfakcję Klientów. Wszystko po to, by dostosowywać się do potrzeb i rzeczywistości ciągle zmieniającego się świata. Twojego świata, który chcemy dla Ciebie chronić każdego dnia i wspierać, kiedy zajdzie taka potrzeba.
Bartosz Sułkowski
Dyrektor Centrum Eksperckiego ds. UX & Design
„Na co dzień mój zespół projektuje doświadczenia klientów w cyfrowym ekosystemie Nationale-Nederlanden. Jako firma ubezpieczeniowa utrzymujemy szczególnie bliskie relacje z naszymi klientami, zwłaszcza w kluczowych momentach ich życia, kiedy wsparcie staje się najważniejsze. Dlatego naturalnym dla nas jest zaangażowanie w ciągłe doskonalenie i zwiększanie dostępności naszych usług w środowisku cyfrowym. W naszych firmowych wartościach zdecydowanie kładziemy nacisk na troskę i inkluzywność. Naszym celem jest zapewnienie dostępności usług każdemu, niezależnie od okoliczności, a nie tylko wybranej grupie.”
Bartosz Sułkowski - Nationale-Nederlanden
Bartosz Sułkowski pełni funkcję dyrektora zespołu Centrum Eksperckiego ds. UX & Design w Nationale-Nederlanden, które odpowiada za rozwijanie wszystkich produktów cyfrowych dostępnych zarówno dla klientów, jak i pracowników firmy. Od 2007 roku jest związany z projektowaniem doświadczeń klientów, harmonizując potrzeby użytkowników z wymaganiami biznesowymi. Od 2013 roku aktywnie angażuje się w tworzenie i rozwijanie zespołów projektowych w różnych przedsiębiorstwach, doradzając jak wdrażać dojrzałość projektową na poziomie strategii. Dodatkowo, wspólnie z Mateuszem Karasińskim, prowadzi podcast „All Good” poruszający tematy z zakresu projektowania, designu, dostępności i biznesu.
Więcej na https://www.nn.pl/