Nationale-Nederlanden

Jesteśmy częścią Grupy NN. To międzynarodowa grupa finansowa, która funkcjonuje od 177 lat. Obecnie działa w Europie i Japonii. Dba o bezpieczeństwo finansowe ponad 18 mln osób w 18 krajach. W Polsce Grupa NN działa jako Nationale-Nederlanden, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń na życie, a także pierwszy i największy w Polsce fundusz emerytalny, który zarządza aktywami przekraczającymi 50 mld zł.

W Nationale-Nederlanden o tym co ważne, mówimy wprost. Oferujemy Ci proste i zrozumiałe ubezpieczenia, dzięki którym zabezpieczysz siebie i swoich bliskich. Doskonale znamy nasze produkty, ponieważ sami z nich korzystamy, a także zbieramy opinie i badamy satysfakcję Klientów. Wszystko po to, by dostosowywać się do potrzeb i rzeczywistości ciągle zmieniającego się świata. Twojego świata, który chcemy dla Ciebie chronić każdego dnia i wspierać, kiedy zajdzie taka potrzeba.

Bartosz Sułkowski

Bartosz Sułkowski

Dyrektor Centrum Eksperckiego ds. UX & Design

„Na co dzień mój zespół projektuje doświadczenia klientów w cyfrowym ekosystemie Nationale-Nederlanden. Jako firma ubezpieczeniowa utrzymujemy szczególnie bliskie relacje z naszymi klientami, zwłaszcza w kluczowych momentach ich życia, kiedy wsparcie staje się najważniejsze. Dlatego naturalnym dla nas jest zaangażowanie w ciągłe doskonalenie i zwiększanie dostępności naszych usług w środowisku cyfrowym. W naszych firmowych wartościach zdecydowanie kładziemy nacisk na troskę i inkluzywność. Naszym celem jest zapewnienie dostępności usług każdemu, niezależnie od okoliczności, a nie tylko wybranej grupie.”

Bartosz Sułkowski - Nationale-Nederlanden

 

Mateusz Karasiński

Mateusz Karasiński

Senior User Interface Designer, konsultant ds. dostępności cyfrowej 

„Dostępność cyfrowa jest kluczowym elementem przy projektowaniu i tworzeniu narzędzi cyfrowych dla naszych klientów – to nasza etyczna odpowiedzialność. Umożliwia korzystanie ze stron www czy aplikacji przez wszystkich użytkowników, niezależnie od umiejętności, chwilowych okoliczności, wieku, ewentualnych ograniczeń czy niepełnosprawności, co jest fundamentalnym aspektem równego dostępu do informacji i usług. Zapewnia to równość szans i eliminuje bariery. Dzięki takiemu podejściu nasza organizacja staje się jeszcze bardziej przyjazna dla różnorodności i inkluzywości, a my z dumą możemy powiedzieć, że Nationale-Nederlanden jest dla wszystkich.”

Mateusz Karasiński - Nationale-Nederlanden

 

Więcej na https://www.nn.pl/